Öğrenci Bilgi Sistemi
  Ana Sayfa     Dosyalar     Sıkça Sorulan Sorular  

Sisteme giriş için
Öğrenci No ve Şifrenizi
yazıp Giriş'e tıklayınız.

Öğrenci No:

Şifre:

 
 
Şifremi Bilmiyorum
 
 

Duyurular  

ERÜ Öğrenci Konseyi 2016-2018 Dönemi Seçim Sonuçları

ERÜ Öğrenci Konseyi 2016-2018 Dönemi Seçim Sonuçlarına aşağıdaki linkler aracılığı ile erişilebilir.

1. Tur Seçim Sonuçları için TIKLAYINIZ !

2. Tur Seçim Sonuçları için TIKLAYINIZ !

3. Tur Seçim Sonuçları için TIKLAYINIZ !


ERÜ Öğrenci Konseyi 2016-2018 Dönemi 2. Tur Seçimleri Hakkında!!

TÜM ÖĞRENCİLERİMİZE ÖNEMLE DUYURULUR

Yapılan saha çalışmalarında üniversitemizin internet bağlantısını sağlayan fiber optik kabloların hasar görmesi ve Telekom'daki bazı kartların hasar görmesi sonucu Cumartesi saat 15:30'dan itibaren üniversitemize dışarıdan internet erişimi sağlanamamıştır. Bunun sonucu olarak öğrencilerimiz sistem üzerinden oy kullanamamışlardır.

ERÜ Seçim Kurulu'nun kararı ile Cumartesi günü yapılan 2.Tur iptal edilmiştir.

Sistem otomatik olarak saat 18:00'da sonuçları açıklamıştır. Erişim sağlandığında öğrencilerimiz bu sonuçları görmüştür. Bu sonuçlar geçersizdir.

2.Tur Pazar günü 08:00 -18:00 saatlerinde tekrarlanacaktır. Pazartesi yapılacağı duyurulan 3. Tur ise Salı günü yapılacaktır.

ERÜ SEÇİM KURULU


ERÜ Öğrenci Konseyi 2016-2018 Dönemi Seçimleri Hakkında Bilgilendirme

1.Tur: 24.11.2016 Perşembe günü gerçekleştirilmiş ve sonuçları ilan edilmiştir. Bu turda birimdeki öğrencilerin %60'ının seçime katılım şartı aranmış bu şart sağlanmadı ise seçim 2. tura kalmıştır. %60 katılım şartı sağlandı ise adaylar arasında salt çoğunluğu alan yani kullanılan oyların %50'sinden fazlasını alan öğrencimiz seçimi kazanmıştır.

2.Tur: 27.11.2016 Pazar günü, 1.turda sonuçlanmamış ve 2. tura kalan birimler için yapılacaktır. Bu turda birimdeki öğrencilerin %50'sinin seçime katılım şartı aranacak bu şart sağlanmaz ise seçim 3. tura kalacaktır. %50 katılım şartı sağlanır ise adaylar arasında salt çoğunluğu alan yani kullanılan oyların %50'sinden fazlasını alan öğrencimiz seçimi kazanacaktır.

3.Tur: 29.11.2016 Salı günü, 2. turda sonuçlanmamış ve 3. tura kalan birimler için yapılacaktır. Bu turda birimdeki öğrencilerin seçime katılım oranına bakılmayacaktır. Adaylar arasında salt çoğunluğu alan yani kullanılan oyların %50'sinden fazlasını alan öğrencimiz seçimi kazanacaktır.


23.11.2016 tarihi itibari ile Öğrenci Konseyi Seçimi Kesin Aday Listesi

Üniversite Seçim Kurulumuzun kabulü ile adaylıktan çekilen adaylar çıkartıldıktan sonra, 23.11.2016 tarihi itibari ile ERÜ Öğrenci Konseyi Seçimi 2016-2018 Dönemi Kesin Aday Listesi belirlenmiştir.

Öğrenci Konseyi Seçimi 2016-2018 Dönemi Kesin Aday Listesi İçin TIKLAYINIZ !



Öğrenci Konseyi Seçimine İlişkin Kullanım Kılavuzu

Öğrencilerimizin 2016-2018 Dönemi Öğrenci Konseyi Seçimlerinde nasıl oy kullanacaklarını anlatan bir kullanım kılavuzu hazırlanmıştır.

Kullanım Kılavuzu için TIKLAYINIZ !



TÜBİTAK–GİRİŞİMCİLİK SERTİFİKA PROGRAMI - Sertifika Sınavı Sonuçları

Tübitak 1601 Girişimcilik Sertifika Programı 3. dönem sınav sonuçları için lütfen tıklayınız


DGS Ek Yerleştirme ile Yerleşen Öğrencilerin dikkatine

DGS Ek yerleştirme ile yerleşen öğrencilerin bilgileri ÖSYM den alınıp sisteme aday öğrenci olarak aktarılmıştır. http://obisis.erciyes.edu.tr adresinden Şifremi Bilmiyorum ekranından sorgulayıp öğrenci no ve şifrelerini edinebilirler. Bu öğrenci no ve şifreyle sisteme giriş yapıp Ön Kayıt ekranındaki bilgileri doldurup kaydet butonuna tıklayarak ön kayıtlarını yapabilirler, ön kayıttan sonra kesin kayıt için 18.11.2016 mesai bitimine kadar Öğrenci İşleri Merkezi'ne bizzat başvurmaları gerekir. (Lütfen yanınızda vesikalık fotoğraf bulundurunuz.)


Öğrenci Konseyi Seçim Esasları

Erciyes Üniversitesi Yönetim Kurulunun 04/11/2016 tarih ve 41 nolu toplantısında alınan karar ile görevlendirilen Üniversite Seçim Kurulumuzun 11/11/2016 tarihli toplantısında ekte sunulan “Öğrenci Konseyi Seçim Esasları”na oy birliği ile karar verilmiştir.

Öğrenci Konseyi Seçim Esasları Tam Metni İçin TIKLAYINIZ !


ÖBİSİS üzerinden adaylık başvurusunun alınması:

1-) 14.11.2016 Pazartesi saat 13:00 'dan itibaren Öbisis üzerinden adaylık başvurusu yapılabilecektir.

2-) Öbisis adaylık başvuru şartlarından ortalama, kalınan ders kontrolü ve disiplin cezası ile uzaklaştırma, normal öğrenim süresini aşmış olma, kayıt dondurma kontrollerini yaparak şartlar uygun ise adaylık başvurusunu alacaktır.

3-) Siyasi Parti üyeliği ile ilgili e-devlet üzerinden bir belge alınamadığı için, öğrencilerimiz "Bir siyasi partiye üye olmadığını ve/veya görevi olmadığını" ÖBİSİS üzerinden beyan edecek, bu beyanın yanlış olduğunun tespiti durumunda adaylığı ve seçilmiş ise temsilciği düşecektir.

4-) Aday öğrencilerimizin, Adli Sicil Kayıt Belgelerini e-devlet üzerinden veya adliyeden alıp ve 15.11.2016 Salı günü saat 17:00'a kadar Öğrenci İşleri Merkezine teslim etmeleri gerekmektedir .

5-) Adli sicil kaydı olmayan ve belgesini teslim etmiş ve başvurusunu yapmış aday öğrencilerimiz, adaylıkları Üniversite Seçim Kurulu'nun onayı ile kesinleşecek ve 16.11.2016 Salı günü ÖBİSİS üzerinden ilan edilecektir.

6-) Aday öğrencilerimiz ÖBİSİS üzerinden html formatında Seçim Bildirgelerini girebilecekler ve bu seçim bildirgeleri oy kullanacak tüm öğrenciler tarafından görülecektir.


Xamarin Dev Days KAYSERİ

Yazılım geliştiricilerden gelen Türkçe teknik eğitim istekleri üzerine geliştiricilerin Xamarin’le tanışarak ilk uygulamalarını uzmanlarla birlikte geliştirebilmeleri ve
sorularını anında sorabilmeleri için dünya genelinde 25 farklı ülkede Xamarin Dev Days adı altında çok büyük bir etkinlik serisinin Kayseri ayağı sizlerle buluşuyor.
30 Ekim Pazar günü saat 09.00’da Erciyes Teknopark | Sera Kuluçka Merkezi’nde başlayacak etkinliğin ilk kısmında teknik eğitimler alarak Xamarin ve Azure ile tanışırken,
öğleden sonraki hackathon kısmında da geliştirme araçlarını deneyebilirsiniz.
Nasıl Katılabilirim?
Etkinliğe katılabilmeniz için öncelikle http:// ti.to/xamarin/dev-days-kayseri / adresinde bulunan form aracılığıyla davetiye almanız gerekiyor.
Belirttiğiniz e posta adresine gönderilecek davetiye kodu ile etkinliğe giriş yapabilirsiniz.
Etkinliğe Ne Getirmeliyim?
Etkinliğin 2. kısmına aktif olarak katılabilmeniz için kendi kişisel PC veya Mac cihazınıza Xamarin’in kurulu olmasını özellikle tavsiye ediyoruz. Mac OS X ve Windows kurulumlarını ilgili linklerden takip ederek gerçekleştirebilirsiniz.
Xamarin uzmanları destek verebilmek için sizlerle birlikte olacak. Bunun için cihazlarınızın Xamarin ile geliştirmeye hazır olduğundan emin olmalısınız. Xamarin Dev Days | Kayseri Etkinliği’nde sizleri aramızda görmekten memnuniyet duyarız. Saygılarımızla


Mühendislik Tamamlama Programlarına Yerleşen Öğrencilerin Dikkatine !

Mühendislik Tamamlama Programlarına yerleşen öğrencilerin bilgileri ÖSYM den alınıp sisteme aday öğrenci olarak aktarılmıştır. http://obisis.erciyes.edu.tr adresinden Şifremi Bilmiyorum ekranından sorgulayıp öğrenci no ve şifrelerini edinebilirler. Bu öğrenci no ve şifreyle sisteme giriş yapıp Ön Kayıt ekranındaki bilgileri doldurup kaydet butonuna tıklayarak ön kayıtlarını yapabilirler, ön kayıttan sonra kesin kayıt için 19.10.2016 mesai bitimine kadar Öğrenci İşleri Merkezi'ne bizzat başvurmaları gerekir. (Lütfen yanınızda vesikalık fotoğraf bulundurunuz.)


Mühendislik Fakültesi Endüstri Müh. Bölümü 3. Sınıf öğrencisi Özge KANDEMİR

Erciyes Üniversitesi Mühendislik Fakültesi Endüstri Mühendisliği Bölümü 3. Sınıf öğrencisi Özge KANDEMİR geçirmiş olduğu elim bir trafik kazası sonucu 07 Ekim 2016 Cuma günü İstanbul’da vefat etmiştir.
Öğrencimize Allah'tan rahmet, kederli ailesi ve yakınlarına başsağlığı diliyoruz.

Rektörlük


2016-2017 DERS KAYITLARININ UZATILMASI

Üniversitemiz yükseköğretim programlarında öğrenim görmekte olan öğrencilerden, 2016-2017 eğitim-öğretim yılı güz yarıyılında süresi içinde ders kaydı yaptıramayanlardan
dilekçe veren ve mazeretleri uygun görülen öğrencilere 1 (bir) gün süreyle 12/10/2016 Çarşamba günü saat 17.00'ya kadar ders kayıtlarını yapabilmelerine
Üniversitemiz Senatosunun 06/10/2016 tarihli ve 27 sayılı toplantısında karar verilmiştir. İlgili öğrencilerimize önemle duyurulur.

Liste için tıklayınız

Erciyes Üniversitesi Rektörlüğü


Kapatılan Askeri Yükseköğretim Öğrencilerinden ÖSYM ile Yerleşen Öğrenciler Hakkında!

Kapatılan Askeri Yükseköğretim Öğrencilerinden ÖSYM ile Yerleşen Öğrencilerin bilgileri ÖSYM den alınıp sisteme aday öğrenci olarak aktarılmıştır. http://obisis.erciyes.edu.tr adresinden Şifremi Bilmiyorum ekranından sorgulayıp öğrenci no ve şifrelerini edinebilirler. Bu öğrenci no ve şifreyle sisteme giriş yapıp Ön Kayıt ekranındaki bilgileri doldurup kaydet butonuna tıklayarak ön kayıtlarını yapabilirler, ön kayıttan sonra kesin kayıt için 10.10.2016 mesai bitimine kadar Öğrenci İşleri Merkezi'ne bizzat başvurmaları gerekir. (Lütfen yanınızda vesikalık fotoğraf bulundurunuz.)


TÜBİTAK 1601 GİRİŞİMCİLİK SERTİFİKA PROGRAMI 3. DÖNEM EĞİTİM BAŞLAMA TARİHİ HAKKINDA

Tübitak 1601 Girişimcilik Sertifika Programı 3. dönem eğitim başlama tarihi daha önce 1 Ekim 2016 olarak duyurulmuştu. Ancak eğitim başlama tarihi 8 Ekim 2016 olarak değiştirilmiştir.
(Kayıt formunu ERSEM e teslim etmeyen öğrencilerin kaydı yapılmamıştır, bu maili dikkate almayınız.)


Idea To Business Challenge

Hem kendini geliştirmek hem de para kazanmak ister misin?
Sera Kuluçka Merkezi’nde girişimci adayları için inovatif bir etkinlik gerçekleştiriliyor.
İş adamları ve melek yatırımcılar, akıllarındaki iş fikirlerini hayata geçirecek girişimci adaylarını arıyorlar.
Etkinlik herkesin katılımına açık ve ücretsizdir.
Ayrıntılı Bilgi ve Başvuru İçin http://www.seraincubation.com/slider/idea-to-business-challenge-2016/


Kapatılan Askeri Lise Öğrencilerinden ÖSYM ile Yerleşen Öğrencilerin Dikkatine !

Kapatılan Askeri Lise Öğrencilerinden ÖSYM ile Yerleşen Öğrencilerin bilgileri ÖSYM den alınıp sisteme aday öğrenci olarak aktarılmıştır. http://obisis.erciyes.edu.tr adresinden Şifremi Bilmiyorum ekranından sorgulayıp öğrenci no ve şifrelerini edinebilirler. Bu öğrenci no ve şifreyle sisteme giriş yapıp Online Kesin Kayıt ekranındaki bilgileri doldurup kaydet butonuna tıklayarak kesin kayıtlarını yapabilirler, bizzat başvurmalarına gerek yoktur. Ders kayıtlarından önce intibak süreci otomatik başlatılacaktır, bu konudaki duyuruları takip ediniz.


TÜBİTAK Girişimcilik Sertifika Programı Yerleştirme Sonuçları Açıklanmıştır.

1601 TÜBİTAK Yenilik ve Girişimcilik Alanlarında Kapasite Artırılmasına Yönelik Destek Programı kapsamında desteklenen "Erciyesli Yenilikçi Girişimciler" başlıklı Girişimcilik Sertifika Programı 3.Dönem yerleştirme sonuçları açıklanmıştır.

Programa başvuru yaptıysanız OBİSİS'e giriş yaparak "Girişimcilik Programı" sekmesinden başvuru sonucunuzu kontrol ediniz. Programa yerleştirildiyseniz, Kayıt Formu linkine tıklayarak, kayıt formunun bir çıktısını alıp, imzaladıktan sonra poşet dosya içerisinde 30 Eylül 2016 Cuma günü saat 14:30'a kadar ERSEM Halkla İlişkiler Bürosu'na elden teslim ediniz.

Belirtilen tarih ve saate kadar başvuru formlarını ıslak imzalı olarak teslim etmeyen adayların başvuruları geçersiz sayılacaktır.

İlgili öğrencilere önemle duyurulur.


Kapatılan Üniversite Öğrencilerinden ÖSYM ile Yerleşen Öğrencilerin Dikkatine !

Kapatılan Üniversite Öğrencilerinden ÖSYM ile Yerleşen Öğrencilerin bilgileri ÖSYM den alınıp sisteme aday öğrenci olarak aktarılmıştır. Dün itibariyle e-devletten kayıt yapan öğrencilerin bilgileri çekilmiştir ve kesin kayıtları yapılmıştır, e-posta adreslerine kayıt yaptırdıklarına dair mail gönderilmiştir. E-devletten kayıt yapmayan öğrenciler ise http://obisis.erciyes.edu.tr adresinden Şifremi Bilmiyorum ekranından sorgulayıp öğrenci no ve şifrelerini edinebilirler. Bu öğrenci no ve şifreyle sisteme giriş yapıp Online Kesin Kayıt ekranındaki bilgileri doldurup kaydet butonuna tıklayarak kesin kayıtlarını yapabilirler, bizzat başvurmalarına gerek yoktur. Ders kayıtlarından önce intibak süreci otomatik başlatılacaktır, bugün intibak açılan öğrencilerin intibak başvuruları silinmiştir, bu konudaki duyuruları takip ediniz.


TÜBİTAK 1601 – Girişimcilik Sertifika Program III. Dönem Eğitimleri için Başvurular Başlamıştır

TÜBİTAK Girişimcilik Sertifika Programı III. Dönem eğitimleri Ekim – Kasım 2016 döneminde 4 grup halinde yapılacaktır. Programa başvurular Öğrenci Bilgi Sistemi (OBİSİS) üzerinden yapılacaktır. Bir öğrenci en fazla 3 program için tercih yapabilecektir. Öğrenciler tercih ettikleri programlara GANO ve sınıfı dikkate alınarak tercih sıralarına göre yerleştirilecektir.

Başvuru Kılavuzu için tıklayınız


2016-2017 DERS KAYITLARI VE HARÇ TAHSİLATI

Ders kayıtları 05.09.2016 tarihinde başlayacak ve 20.09.2016 tarihinde bitecektir. Bu öğretim yılında mazeret kayıtları olmayacaktır. Sadece ders kayıt haftasında kaydını yapan öğrenciler için, 21.09.2016 ve 23.09.2016 tarihleri arasında ders silme/ekleme işlemi yapılabilecektir.

2016-2017 Güz Dönemi Ders Kayıtlarında Katkı Payı / Öğrenim Ücreti (Harç) Ödemesi gereken öğrencilerimiz önce ödemelerini yapacaklar sonra ders kayıtlarını yaparak Danışman onayına gönderecektir.


İŞLETME VE İKTİSAT ÖĞRENCİLERİNİN DİKKATİNE

2015-2016 Eğitim ve Öğretim yılından itibaren İşletme ve İktisat Bölümleri %30 İngilizce eğitim vermeye başlamıştır. Bu bölümlerdeki öğrencilerin hazırlık sınıfı sonrası 4 yıllık fakülte eğitimi boyunca aldıkları derslerin en az %30’unun İngilizce derslerden oluşması gerekmektedir.
Bu da 4 yıl boyunca en az 16 ders anlamına gelir. İstenilen dönemde istenilen sayıda İngilizce ders seçme konusunda öğrenciler serbest olup, toplamda en az 16 İngilizce dersin alınması bu koşulun sağlanması için yeterlidir.
Öğrencilerimizin ders kayıtları sırasında bu hususa dikkat etmeleri gerekmektedir, aksi takdirde bu koşulu sağlamayan öğrenciler mezun olamayacaktır.
Bu konuda sorumluluk öğrencinin kendisine aittir.”


Hazırlık sınıfı seçiminde hata yapan öğrencilerimizin dikkatine!

2016 ÖSYS sonucunda Üniversitemize yerleşen öğrencilerden İsteğe Bağlı "Hazırlık Okumak İstiyorum" alanındaki
hazırlık sınıfı seçimininde hata yapanlar 05 Eylül 2016 tarihine kadar Öğrenci İşleri Daire Başkanlığına dilekçe ile
başvuru yaparak Hazırlık sınıfı durumlarını değiştirebileceklerdir.

İlgili öğrencilere önemle duyurulur.


Öğrenci Bilgi Sistemini İlk Defa Kullanacak Öğrencilerin Dikkatine!

Öğrenci Bilgi Sistemi'ni kullanabilmeniz için gerekli olan "Öğrenci No" ve "Şifre"nizi soldaki "Sisteme Giriş" kısmının altında bulunan "Şifremi Bilmiyorum"u tıklayarak açılan sayfadan ilgili alanları doldurarak edinebilirsiniz. Daha sonra sisteme giriş yapabilirsiniz.

Kayıt Ekranında iletişim için kullanılacak mail adresleri için hotmail,msn,outlook,livemail hariç mail adresi girmeniz gerekmektedir. Bu sistemler üniversite maillerini engellemektedir.

Yeni Kayıt olacak öğrencilerimiz detaylı bilgi için tıklayınız.


ÜNİVERSİTEMİZE YENİ KAYIT YAPTIRACAK ÖĞRENCİLERİMİZİN DİKKATİNE!!!

Öğrenci Seçme ve Yerleştirme Sistemi (2016-ÖSYS) sonucuna göre, 2016-2017 eğitim-öğretim yılında Üniversitemiz yükseköğretim programlarına girmeye hak kazanan adaylar kesin kayıt işlemlerini,

1.YOL - 12-16 Ağustos 2016 tarihleri arasında e-Devlet sisteminden,

2.YOL - 15-19 Ağustos 2016 tarihleri arasında ÖBİSİS (Öğrenci Bilgi Sistemi) sisteminden,

3.YOL - 15-19 Ağustos 2016 tarihleri arasında Sağlık Bilimleri Fakültesi, Havacılık ve Uzay Bilimleri Fakültesi, Beden Eğitimi ve Spor Yüksekokulu,

Halil Bayraktar Sağlık Hizmetleri Meslek Yüksekokulu “İlk ve Acil Yardım” Programına
kayıt yaptıracak adaylara

Detaylı bilgi için Tıklayınız.


YABANCI DİL HAZIRLIK SINIFINA KAYIT YAPTIRACAK ÖĞRENCİLERİMİZİN DİKKATİNE

2016–2017 Öğretim Yılında Yeni Kayıt Yaptıracak Öğrencilerden Yabancı Dil Hazırlık Sınıfı Programına kayıt yaptıracak öğrencilerimiz daha detaylı bilgiye ulaşmak için tıklayınız.


HAZIRLIKTA OKUYAN ÖĞRENCİLERİMİZİN DİKKATİNE!!!

Zorunlu hazırlık olan bölümlerde okuyan öğrencilerimiz hazırlık sınıfını geçemedikleri takdirde tekrar etmek zorundadır. Hazırlıktan kalan öğrencilerimizin sınıfı 0 olarak aktif edilmiştir.


Mezun durumundaki öğrenciler için yeni ilişik kesme süreçleri hakkında

Yeni ilişik kesme modülünü kullanan fakültelerin mezun durumundaki öğrencileri "Mezuniyet Durumu" ve "İlişik Kesme" süreçlerini görmek istediklerinde mezuniyet sonrası kullanacakları adres/telefon ve e-posta bilgileri güncel olmayanlar "Bilgilerini Güncelle" ekranına yönlendirilecektir. Bu bilgileri doldurduktan sonra Mezuniyet Durumunu görebilecekler ve yeni eklenmiş olan ilişik kesme süreçlerini izleyebileceklerdir. İlgili tüm birimler ilişik kesme onayını verdiğinde ve diploma e-imzası tamamlandığında öğrencilerimiz diploma talebi için Öğrenci İşleri Merkezi'ne gelmelidir.


DEĞERLİ GİRİŞİMCİ ADAYLARI

“Yeni İşim Girişim” diyorsanız, TÜBİTAK’ın girişimcilik desteklerinden olan BİGG programının 2016 yılı başvuruları başladı. Girişimci ve girişimciye ait iş fikirlerinin geliştirilerek,
nitelikli iş planına dönüştürülmesi programı olan BİGG Erciyes, TÜBİTAK tarafından uygulayıcı kuruluş olarak seçilmiştir.
Sizleri BİGG Erciyes ile ilgili detaylı bilgi edinebileceğiniz etkinliğimize davet eder, saygılarımızı sunarız.

Konuşmacı : Vehbi Çelme - Teknogirişimci, BiGG Erciyes Eğitmeni

Yer : Erciyes Üniversitesi Mühendislik Fakültesi Konferans Salonu

Tarih : 12 Mayıs 2016 Perşembe Saat: 13:00

İletişim :Harun Karakoç, Harun.karakoc@erciyesteknopark.com, Tel : 0352 224 81 12 / 200
Detaylı Bilgi için tıklayınız...


5.SOSYAL BİLİMLER TEŞVİK ÖDÜLÜ

Detaylı Bilgi için tıklayınız...


TÜBİTAK GİRİŞİMCİLİK SERTİFİKA PROGRAMI 13, 14 ve 15. GRUPLARI DİKKATİNE

Grup 13 Ders Programı

Grup 14 Ders Programı

Grup 15 Ders Programı


ÖĞRENCİLERİMİZİN DİKKATİNE

AYNI ANDA İKİ (2) YÜKSEKÖĞRETİM PROGRAMINDA KAYITLI OLAN ÖĞRENCİLERİMİZİN DİKKATİNE

Bakanlar Kurulu’nun 25/08/2015 tarihli ve 29456 sayılı Resmi Gazete’de yayımlanarak yürürlüğe giren ‘’2015-2016 Eğitim-Öğretim Yılında Yükseköğretim Kurumlarında Cari Hizmet Maliyetlerine
Öğrenci Katkısı Olarak Alınacak Katkı Payları ve Öğrenim Ücretlerinin Tespitine Dair Karar’’ ının 7. Maddesi 1. Fıkrası gereğince, Üniversitemiz Senatosu’nun 15.04.2016 tarihli ve 12 sayılı kararına istinaden;
Daha önce bir başka yükseköğretim kurumuna kayıtlı olan 1. Öğretim öğrencilerinin 2015-2016 Güz döneminden başlamak üzere tespit edilerek, Katkı Payı tahakkuk ettirilmesine,
oluşan borcun 2015-2016 Bahar dönemine yansıtılmasına ve oluşan yeni borçlarını ödemeleri için öğrencilerimize 03.06.2016 tarihine kadar süre tanınmasına karar verilmiştir.


ÜNİVERSİTEMİZ MEZUN ÖĞRENCİ MEMNUNİYET ANKETİ

Üniversitemiz tarafından, Kamu İdarelerince Stratejik Planlamaya ilişkin Usul ve Esaslar Hakkında Yönetmelik hükümleri gereği 2017-2021 Dönemi Stratejik Planı hazırlık çalışmaları sürdürülmektedir.
Hazırlık çalışmaları kapsamında üniversitemizin mevcut durumunu daha iyi analiz etmek ve gelecekle ilgili öngörülerini sağlam bir zemine oturtmak adına siz değerli mezun öğrencilerimizin görüş,
öneri ve değerlendirmelerine ihtiyaç duyulmaktadır. Bu amaçla hazırlanan anketinin tam, doğru ve eksiksiz cevap verilip doldurulması çalışmalarımıza yol gösterici olacaktır.
Anket bilgileri 2017-2021 Stratejik Plan çalışmaları haricinde her hangi bir amaç için kullanılmayacaktır.
Katkılarınız için teşekkür eder; anketimizin aşağıdaki linkten 03.05.2016 tarihine kadar doldurulması hususunda gereğini bilgilerinize arz ve rica ederim.

Prof. Dr. Muhammet GÜVEN

REKTÖR


Ankete katılmak için tıklayınız...


ÜNİVERSİTEMİZ OKUYAN ÖĞRENCİ MEMNUNİYET ANKETİ

Üniversitemiz tarafından, Kamu İdarelerince Stratejik Planlamaya ilişkin Usul ve Esaslar Hakkında Yönetmelik hükümleri gereği 2017-2021 Dönemi Stratejik Planı hazırlık çalışmaları sürdürülmektedir.
Hazırlık çalışmaları kapsamında üniversitemizin mevcut durumunu daha iyi analiz etmek ve gelecekle ilgili öngörülerini sağlam bir zemine oturtmak adına siz değerli öğrencilerimizin görüş,
öneri ve değerlendirmelerine ihtiyaç duyulmaktadır. Bu amaçla hazırlanan anketinin tam, doğru ve eksiksiz cevap verilip doldurulması çalışmalarımıza yol gösterici olacaktır.
Anket bilgileri 2017-2021 Stratejik Plan çalışmaları haricinde her hangi bir amaç için kullanılmayacaktır.
Katkılarınız için teşekkür eder; anketimizin aşağıdaki linkten 03.05.2016 tarihine kadar doldurulması hususunda gereğini bilgilerinize arz ve rica ederim.

Prof. Dr. Muhammet GÜVEN

REKTÖR


Ankete katılmak için tıklayınız...


BİGG ERCİYES 2016 BAŞVURULARI BAŞLADI

TÜBİTAK tarafından yürütülmekte olan BİGG destek programı İkinci Aşamasına BİGG Erciyes ile hazırlanın. Birinci Aşama eğitim ve mentörlük hizmetlerinden ücretsiz şekilde faydalanarak,
teknoloji tabanlı fikirlerinizi hayata geçirebilmeniz için ihtiyaç duyduğunuz finans kaynağına, Tübitak’tan 150.000 TL hibe alarak ulaşabilirsiniz. 2015 yılında vermiş olduğu hizmetlerle %43’lük başarı
oranı yakalayarak, Türkiye ortalamasının üzerinde yer alan BİGG Erciyes programı kapsamında alacağınız iş fikri geliştirme destekleri, iş planı yazım destekleri, teknoloji ve inovasyon eğitimleri ve
birebir mentörlük hizmetleri sayesinde iş fikirleriniz, daha sağlam bir girişimcilik projesine dönüşecektir.

Ayrıntılı bilgi ve başvuru için: www.biggerciyes.com/


FULBRİGHT ABD YÜKSEK LİSANS VE DOKTORA BURSLARI

Fulbright Komisyonu tarafından ABD’de yüksek lisans ve doktora yapma fırsatı tanıyan burslara başvuru süresi 22 Nisan 2016 tarihine kadar uzatıldı.
Ayrıntılı Bilgi ve Başvuru İçin http://fulbright.org.tr/


2017 YILI NATO STAJ PROGRAMI HAKKINDA DUYURU

2017 yılı NATO Staj Programı çerçevesinde NATO’da staj yapmak isteyen adaylar, 7 Mart-11 Nisan 2016 tarihleri arasında NATO’nun resmi internet sayfası üzerinden başvuruda bulunabileceklerdir.
Programın amaç, kapsam, içeriği ve programa başvuru koşullarına ilişkin ayrıntılı bilgiye de söz konusu internet sayfası üzerinden ulaşılmaktadır.
Üniversitemizin tüm öğrencilerine saygıyla duyurulur.
Ayrıntılı Bilgi : Erciyes Teknoloji Transfer Ofisi;
Bakanlık duyurusu; http://www.mfa.gov.tr/2017-yili-nato-staj-programi-hakkinda-duyuru_-10-mart-2016.tr.mfa
Nato staj ilanı; http://www.nato.int/internships


TÜBİTAK’TAN DOKTORA ÖĞRENCİLERİNE YURT DIŞI BURS DESTEĞİ

TÜBİTAK Bilim Kurulu tarafından aşağıdaki çağrı başlıklarında burs imkanları sunulmuştur. Üniversitemizin tüm akademisyenlerine ve öğrencilerine saygıyla duyurulur.
ERCİYES TEKNOLOJİ TRANSFER OFİSİ

2213-YURT DIŞI LİSANSÜSTÜ BURS PROGRAMI (2016)
TÜBİTAK Bilim Kurulu tarafından belirlenmiş olan aşağıdaki bağlantıdaki alanlarda, yurt dışında doktora eğitimi almak isteyenlere eğitim bursu sağlanmaktadır. (Bu program kapsamında sadece DOKTORA bursu verilmektedir.)
BAŞVURU TARİHLERİ
1.Dönem: 7 – 25 Mart 2016
2.Dönem: 5 – 23 Eylül 2016
Ayrıntılı Bilgi: http://www.tubitak.gov.tr/sites/default/files/2213_ilan_2016.pdf

2214-B - YURT DIŞI MÜŞTEREK DOKTORA BURS PROGRAMI (2016)
Doğa Bilimleri, Mühendislik ve Teknoloji, Tıbbi Bilimler, Tarımsal Bilimler, Sosyal Bilimler ve Beşeri Bilimler alanlarında Türkiye’de bir doktora programına kayıtlı öğrencilerin,
yurt dışında bulunan ortak doktora protokolü imzalanmış bir üniversitede yapacakları doktora eğitimi/araştırması için destek verilmektedir.
BAŞVURU TARİHLERİ
1.Dönem: 7 – 25 Mart 2016
2.Dönem: 5 – 23 Eylül 2016
Ayrıntılı Bilgi: http://www.tubitak.gov.tr/sites/default/files/2214-b_2016_ilan.pdf


ASELSAN DOKTORA BURSU

ASELSAN tarafından, doktora eğitimi gören Türk Akademisyenler için burs desteği başvuruları başlamıştır. ASELSAN’ın 2016 yılı için vereceği yurt içi doktora bursu;
“Genel ilkeler” dökümanında yer alan teknoloji alanlarında, başvuru koşullarında belirtilen bölümlerde, doktora programına kabul edilmiş ve üniversitelerde görevli kişilere verilecektir.

Burs miktarı: Asgari üç katı kadar
Başvuru Dönemi : 1 Mart 2016’da başlayacak olup 31 Mart 2016 tarihine kadar açık kalacaktır.

Üniversite öğrencilerimize saygıyla duyurulur.

Ayrıntılı Bilgi İçin: Erciyes Teknoloji Transfer Ofisi; http://www.aselsan.com.tr/tr-tr/kariyer/bizden-haberler/haberler-ve-duyurular/Documents/GenelIlkeler.pdf


İKİNCİ ÖĞRETİM PROGRAMLARIMIZ İÇİN YÜZDE 10 BAŞARI LİSTELERİNİN SON HALİ

Yapılan itirazların incelemesi sonucunda yeniden hesaplanan yüzde 10 başarı harçlara yansıtılmıştır. Öğrencilerimizin listeleri kontrol etmeleri, yüzde 10 listesinden çıkan öğrencilerimizin harç borçlarını öğrenci İşleri Daire Başkanlığı'na gelerek ödeme sürecini başlatmaları, yüzde 10 listesine giren öğrencilerin ise iade işlemleri için öbisis üzerinden IBAN numaralarını girmeleri veya güncellemeleri gerekmektedir.

Öğrenci İşleri Daire Başkanlığı


2015-2016 Eğitim Öğretim Yılı Bahar Yarıyılı Ders Kayıtları hakkında önemli duyuru !!!

Üniversitemiz yükseköğretim programlarında öğrenim görmekte olan öğrencilerden, 2015-2016 eğitim-öğretim yılı bahar yarıyılında süresi içinde ders kaydı yaptıramayanlar, 02 Mart 2016 Çarşamba günü 08.00 - 17.00 saatleri arasında ders kaydını yapabileceklerdir. Ders kaydını yapmak isteyen öğrencilerin Öğrenci İşleri Merkezine bizzat başvuru yapmaları gerekmektedir. Katkı Payı - Öğrenim Ücreti yatıracak öğrenciler Öğrenci İşleri Merkezine gelerek bilgilerin bankaya gönderilmesi için başvuru yapacaklardır. İlgili öğrencilerimize önemle duyurulur.

Erciyes Üniversitesi Rektörlüğü


Erasmus Öğrenci Öğrenim/Staj Hareketliliği'ne başvuran öğrencilere ayrıntılı bilgilendirme.

Erasmus Öğrenci Öğrenim/Staj Hareketliliği'ne başvuran öğrencilere ayrıntılı bilgilendirme yapılması ve sorularının yanıtlanması amacıyla düzenlenen Bilgilendirme Toplantısı'na öğrencilerimizi beklemekteyiz.

Yer: İİBF Konferans Salonu
Tarih: 19 Şubat 2016
Saat: 13.00 - 15.00


GİRİŞİMCİLİK SERTİFİKA PROGRAMI TECRÜBE PAYLAŞIMI DUYURUSU

Değerli TÜBİTAK Girişimcilik Sertifika Programı Katılımcıları,

 

TÜBİTAK 1601 Girişimcilik Sertifika Programı 2. Dönem Eğitimleri 18 Şubat Perşembe Günü Saat:15.00’de İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Konferans Salonunda Tecrübe Paylaşımı etkinliği ile başlayacaktır. Etkinlik kapsamında Girişimcilik Sertifika Programı hakkında genel bilgilendirmenin ardından, Kayseri Genç Girişimciler Kurulu Başkanı Osman GÜLDÜOĞLU ve Biletal Genel Müdürü Yaşar ÇELİK ’in katılımıyla Tecrübe Paylaşımı dersi yapılacaktır.

 

Tüm Girişimcilik Sertifika Programı katılımcılarının bu etkinliğe katılımı beklenmektedir, yoklama alınacaktır.

 

Katılımcıların gruplara göre eğitimlere başlama tarihleri:

 

Grup-Program Adı

Eğitim Başlama Tarihi

Grup 8 - Program 1

22 Şubat Pazartesi, Saat - 17:00

Grup 9 - Program 2

20 Şubat Cumartesi, Saat - 8:45

Grup 10 - Program 3

21 Şubat Pazar, Saat - 8:45

Grup 11 - Program 4

20 Şubat Cumartesi, Saat - 13:00

Grup 12 - Program 5

27 Şubat Cumartesi, Saat - 13:00

 

Başarılı bir Bahar yarıyılı geçirmeniz dileklerimizle,

 

Proje Ekibi Adına

Doç. Dr. Mehmet Sıdkı İLKAY

Proje Yürütücüsü

 


ÖĞRENCİLERİMİZE ÖNEMLİ DUYURU

Üniversitemiz Senatosunun 12/02/2016 tarihli toplantısı sonucunda; 2015-2016 Bahar dönemi ders kayıtları sona ermiş olup, kayıt yenileme tarihleri arasında

herhangi bir sebeple ders kaydını yapmayan veya yaptıramayan öğrencilerimize, 17 Şubat 2016 Çarşamba günü saat 23:59’a kadar ders kayıtlarını yapmalarına

ek olarak izin verilmesine, bu tarih bitiminden sonra ders kaydını yaptırmayan öğrencilerimiz için yeni bir kayıt hakkı verilmemesine, ancak kurumumuzdan,

danışmanlardan veya sistemden kaynaklanan herhangi bir hata nedeniyle ders kaydını yaptıramayan, eksik veya yanlış ders kaydı yaptıran öğrencilerimizin durumlarının

yapılacak teknik inceleme ile tekrar değerlendirilmesine ve haklı oldukları anlaşılan öğrencilerin ders kayıtlarının yapılmasına izin verilmesine oy birliği ile karar verilmiştir.


UZAKTAN EĞİTİM MERKEZİNDEN (ERUZEM) DERS SEÇİMİ

ERÜ Uzaktan Eğitim Merkezi (ERUZEM) 'den seçilen Türk Dili, Atatürk İlkeleri İnkilap Tarihi ve İngilizce Dersleri için tanımlanan bütün gün ve saatlerdeki dersler, tüm öğrencilerimizin tercihine açılmıştır.

Tüm öğrencilerimiz kendi ders programlarındaki derslerle çakışmayan gündüz veya gece gruplarından kontenjanı boş olan günde ve saatte derslerini seçebilirler.

Öğrencilerimiz ders seçimleri ile ilgili problemler için Öğrenci İşleri Daire Başkanlığı'na başvurmalıdır.

ERUZEM & Öğrenci İşleri Daire Başkanlığı


Yüksek Lisans ve Doktora Tezi Hazırlayan Öğrencilerimize Öğrenim Bursu

UNESCO Türkiye Millî Komisyonu tarafından, Yüksek Lisans ve Doktora düzeyinde öğrenim gören; UNESCO’nun beş sektörü olan Eğitim, Doğa Bilimleri, Sosyal ve Beşeri Bilimler, Kültür, Bilgi ve İletişim alanlarında ve UNESCO’nun faaliyet alanlarıyla ilgili konularda Yüksek Lisans ve Doktora tezi hazırlayacaklara burs verilecektir. Burs miktarı Yüksek Lisans için 1800 TL, Doktora için 2200 TL’dir. Üniversite öğrencilerimize saygıyla duyurulur.
Ayrtıntılı Bilgi: Erciyes Teknoloji Transfer Ofisi
İş ve Staj İmkânlarına Ulaşım İçin İnternet Bağlantısı: http://www.unesco.org.tr/?page=15:99:1:turkce:409


ÖĞRENCİLERİMİZE CERN de STAJ İMKANI

Avrupa Nükleer Araştırmalar Örgütü (CERN) ile ülkemiz arasında, bilindiği üzere Mayıs 2014 tarihinde imzalanan sözleşme ile işbirliği çalışmaları yapılmaktadır.
Mevcut işbirliği kapsamında CERN’deki iş, staj ve ortak proje gibi konularda ülke olarak çalışmalar yapılması, ülkemizin temel bilimler alanındaki Araştırma ve
Geliştirme kapasitesini artırması açısından büyük önem arz etmektedir. Bu kapsamda CERN’deki, staj imkanları, lisans, yüksek lisans ve doktora öğrencileri için
araştırma olanakları hakkında aşağıdaki dokümanlarda ve linkte ayrıntılı bilgi bulunmaktadır. Üniversitemiz tüm akademisyen ve öğrencilerine saygı ile duyurulur.
ERCİYES TEKNOLOJİ TRANSFER OFİSİ

İş ve Staj İmkânlarına Ulaşım İçin İnternet Bağlantısı: https://jobs.web.cern.ch/content/join-us

Türkiye İrtibat Bilgileri: http://www.tobb.org.tr/BilgiHizmetleri/Sayfalar/TOBBIrtibatOfisi.php

M. Hakan KIZITOPRAK-TOBB Başkanlık Özel Müşaviri
E-posta: cern@tobb.org.tr
Telefon: 0 312 218 20 39


Erciyes Üniversitesi Resmi Sosyal Medya Hesapları

Erciyes Üniversitesi Resmi Sosyal Medya Hesaplarını (Facebook ve Twitter ) Aşağıdaki Linklerden Takip Edebilirsiniz.

Facebook Hesabı : https://www.facebook.com/EruMedya

Twitter Hesabı : https://twitter.com/EruMedya


MUAFİYET İŞLEMİ YAPACAK ÖĞRENCİLERİMİZ İÇİN YOL HARİTASI

Muafiyet (İntibak) işlemi yaptırması gereken öğrencilerimiz;
-Yatay, Dikey Geçiş
-Farabi,Erasmus,Mevlana
-Yaz Okulu
-Daha önceki Öğrenim görüp ders saydırmak isteyen yeni kayıt yapanlar,

Tüm Muafiyet (İntibak) işlemi yaptıracak öğrencilerimiz aşağıda belirtilen yol haritasını takip edilebilir.

1. Transkript ve not skalası ile şahsen Öğrenci İşleri Merkezine başvurmak,
2.Öğrenci web sayfanızdan http://obisis.erciyes.edu.tr adresinden kendi bilgilerine ulaşıp Kullanım Kılavuzu ' nda belirtildiği gibi dersleri girmek,
3.Transkript ve ders içeriklerini İntibak komisyonu üyelerine elden teslim etmek,


ÖĞRENCİ NUMARASI ve ŞİFRE EDİNME

Öğrenci Bilgi Sistemimize obisis.erciyes.edu.tr adresinden girerek ŞİFREMİ BİLMİYORUM butonunu tıklayınız.
TC Kimlik Numaranız, Adınız ve Soyadınızı girerek öğrenci numaranızı öğrenebilir yeni OBİSİS şifrenizi belirleyebilirsiniz.


MEZUNİYET İÇİN HAZIRLIK SINIFI ŞARTI

Mezun olmak için sadece Hazırlık sınıfı şartını sağlayamayan öğrencilerimizin dikkatine!

Web Öğrenci sayfanızın Mezuniyet sekmesindeki "YÖK Kararı ile hazırlıktan muaf olarak mezun olmak istiyorum" onay kutusunu tıklayınız.


ÜNİVERSİTEMİZ SENATOSUNUN GT ve UT NOTLARI HAKKINDAKİ KARARI

Üniversitemiz Senatosu'nun 27/05/2015 tarih ve 11 sayılı toplantısında alınan karar doğrultusunda; Atatürk İlkeleri ve İnkılap Tarihi,Türk Dili ve Yabancı Dil dersleri için kullanılan GT ve UT notları artık kullanılmaması nedeniyle iptal edilmiştir. Tüm okuyan öğrenci ve mezunlarımızı kapsayacak şekilde bu notların Harf Notuna çevrilmesine, transkriptlerine bu şekilde yansıtılmasına, dipnot olarak ortalamaya dahil olmadığının belirtilmesine karar verilmiştir.


Mezun olacak öğrencilerimizin Dikkatine!!!!!

Öğrenci web sayfanızın Mezuniyet sekmesindeki Bütünleme Notu açıklanmayan dersler olmamalı şartını sağlayabilmeniz için;
- Bütünlemeye girmeden mezun olabilecek durumda iseniz,
- Tek ders sınavına girmek istiyorsanız,
Mezun durumundayım ve bütünleme hakkımı kullanmadan mezun olmak istiyorum seçeneğini onaylamanız gerekmektedir.


ERÜ ELEKTRONİK DOĞRULAMALI BELGE UYGULAMASI

ERÜ 15.12.2014 tarihinden itibaren elektronik doğrulamalı öğrenci belgesi ve not durum belgesi (Transkript) uygulamasına başlama kararı almıştır.

Elektronik Doğrulamalı Belge Nedir:  Öğrencilerimizin Öbisis Web Portali  “Belge İstek” arayüzünden talep edip,  Öbisis’in ürettiği  üzerinde imza,mühür yerine görselleri ile elektronik doğrulama yöntemleri yazılı olan,  öğrenci belgesi ve not durum belgesidir.

Eski Uygulama Şekli:

Öğrencilerimiz, Öbisis portali üzerinden “Belge İstek”  arayüzünden öğrenci belgesi ve/veya Not Durum Belgesi talep ediyor, bu istekler biriktiğinde öğrenci işleri ofislerinden toplu halde yazdırılıyor ve yazdırıldığını yine “Belge İstek” arayüzünden takip eden öğrencilerimiz öğrenci işleri ofisine gidip Öğrenci Belgesini ve/veya Not Durum Belgesini alıyorlardı.

Yeni Uygulama Şekli:

Yeni uygulamada ise öğrencilerimiz yine Öbisis portali üzerinden “Belge İstek” arayüzünden öğrenci belgesi ve/veya Not Durum Belgesi talep edecek. Talep sırasına göre sunucudaki bir servis aracılığı ile bu belgeler üretilip pdf olarak sisteme kaydedilecektir. “Belge İstek” arayüzünden öğrencilerimiz bu belgelerin üretildiğini görebilecek ve istediği belgeyi pdf olarak açabilecek ve bilgisayarına / mobil cihazına indirebilecektir.

Elektronik Doğrulamalı Belgede ıslak imza yerine imza görseli kullanılmıştır. Ancak belgenin doğruluk kontrolü internet aracılığı ile yapılabilir. Bu iki şekilde mümkün olacaktır.

1.Doğrulama Yöntemi (İnternet Browser Kullanılarak):

Belgeyi verdiğiniz kişi veya kurum belgeyi doğrulamak isterse, belge üzerindeki açıklamalar onu yönlendirecektir. http://bd.erciyes.edu.tr Belge Doğrulama servisine gidecek, belge üzerindeki Öğrenci Numarası, Doğrulama Kodu ve Pin Kodunu alanlara girip, “Doğrula” butonuna tıkladığında sistem tarafından böyle bir belge verilmiş ise belge ile ilgili özet bilgiler ekrana gelecek ve burada istenirse belgenin orjinali görüntülenebilecek ve/veya indirilebilecektir. Bu şekilde kişi veya kurum elindeki kağıt kopya ile doğrulama arayüzünden indirdiği belgeyi karşılaştırarak doğruluğundan emin olabilecektir.

2.Doğrulama Yöntemi (Mobil Aygıt Karekod Uygulamaları Kullanılarak):

Mobil aygıtlarınıza yükleyeceğiniz karekod uygulamaları ile doğrulama yapılabilir.  ( Apple Store ve Google Play Store da ücretsiz uygulamalar mevcuttur. Buralarda “ qr barcode scanner” diyer arama yaparak bulabilirsiniz )

Mobil aygıtınızda karekod uygulamasını çalıştırıp, belge üzerindeki karekod’u okuttuğunuzda karekod üzerindeki link bilgisini okuyan uygulama sizi kendi internet browser’ından bu ilgili adresi açmaya yönlendirecektir. ( Yüklediğiniz uygulama  QR Code Reader ise, bu uygulama ile başlangıçta belge indiremeyebilirsiniz, sebebi browseri uygulama içerisinden açmasından kaynaklanmaktadır. Uygulamada Settings menüsünden "Use in App Browser" seçimini iptal ederseniz problem giderilecektir.  )Tamam dediğinizde browser http://bd.erciyes.edu.tr doğrulama servisine yönlenecek, öğrenci numarası, doğrulama kodu ve pin kodu url üzerinden alındığı için doğrudan sonuç ekranı açılacaktır. Böyle bir belge verilmedi ise hata ekranı, verildi ise belgenin özet bilgilerini gösterir bir ekran açılacaktır. Bu arayüzden kişi isterse mobil aygıtına belgenin orjinalini indirebilecek ve belgenin doğruluğunu birebir orjinali ile karşılaştırarak yapabilecektir.

Örnek Belgeler:

Aşağıda denemeniz için oluşturulmuş dört örnek belge bulunmaktadır. Linklere tıklayarak bu belgeleri indirebilir ve deneyebilirsiniz.

Türkçe Öğrenci Belgesi ,  İngilizce Öğrenci BelgesiTürkçe Not Durum Belgesiİngilizce Not Durum Belgesi


ERÜ REKTÖRLÜĞÜ


UZAKTAN EĞİTİM ÖĞRENCİLERİMİZİN SINAVA GİRİŞ BELGELERİ !!!!

OBİSİS üzerinde UZAKTAN EĞİTİM yoluyla verilen ATATÜRK İLKELERİ VE İNKILAP TARİHİ I, TÜRK DİLİ I, YABANCI DİL I derslerinin vize sınavlarına girecek öğrencilerin SINAVA GİRİŞ BELGELERİ http://eruzem.erciyes.edu.tr adresi üzerinden verilecektir.BELGE ALMAK İÇİN TIKLAYINIZ.


Uzaktan eğitimden ders alan öğrencilerimizin dikkatine !

Uzaktan eğitim merkezinin linki : http://eruzem.erciyes.edu.tr

Uzaktan eğitimle ilgili her türlü bilgiye bu siteden erişebilirsiniz ve Canlı Ders linkine tıklayarak sanal sınıflara katılabilirsiniz.


TÜM ÖĞRENCİLERİMİZİN DİKKATİNE

Gerektiğinde sizlere ulaşabilmemiz ve sizlere daha iyi hizmet verebilmemiz için adres ve telefon bilgilerinizin güncellemeniz gerekmektedir.


ÜNİVERSİTEMİZ SOSYAL PAYLAŞIM SİTELERİNDE YERİNİ ALDI

Üniversitemizin resmi Facebook ve Twitter hesaplarına ana sayfamızın sol alt köşesindeki ikonlardan ya da aşağıdaki linklerden erişebilirsiniz.

https://www.facebook.com/EruMedya

https://twitter.com/EruMedya

Kurumumuzun Sosyal Medyada, belirtilen hesaplar dışında hesabı bulunmamaktadır.
Bilgilerinize sunarız.

Bilgi İşlem Daire Başkanlığı


ÖĞRENCİLERİMİZİN DİKKATİNE

Yarıyıl sonu sınavı (Final) sonucunda başarılı olup, not yükseltmek amacıyla bütünleme sınavına girmek isteyen öğrencilerimiz, bütünleme sınav tarihinden en az 3 gün öncesinde, Öğrenci Bilgi Sistemi (Öbisis) üzerinden bütünleme sınavına girmek istediklerini belirtmek durumundadırlar. Böyle bir talepte bulunmayan öğrencilerimiz bütünleme sınavına giremezler, girerlerse de sınavları geçersiz sayılır.

Bütünleme sınavına girme talebinde bulunan öğrencilerimizin ise, bütünleme sınavına girmeleri gerekmektedir. Ancak geçerli mazeretleri ilgili birimce kabul edilenler, bütünleme sınavına girmeyebilirler.

Prof. Dr. Hasan YETİM
Rektör Yardımcısı


YÜZDE ON BAŞARI LİSTELERİ NASIL HESAPLANIR?

Yüzde on başarı listeleri oluşturulurken konu hakkında çıkan YÖK Genel Kurulu Kararları baz alınarak, öncelikle listeler hazırlanır. Daha sonra bölüm öğrenci işleri bu listeleri kontrol edip, listenin doğru olduğuna kanaat getirdikleri durumda listeleri onaylarlar.

Listeler onaylanıp ilan edildikten sonra yüzde on indiriminden faydalanan öğrenciler kesinleşir. Öğrencilerin harç bilgileri bankaya gönderilir. Daha detaylı bilgi için tıklayınız.


DERS KAYDI YAPACAK ÖĞRENCİLERİMİZİN DİKKATİNE

http://obisis.erciyes.edu.tr adresinden ders kaydı yaparken sıkıntı yaşanması durumunda alternatif olarak http://obisis2.erciyes.edu.tr adresinden ders kaydı yapılabilir.


Tüm Öğrencilerimizin Dikkatine

"Genel Sağlık Sigortalılık Hakkı ve Tedavi Giderlerinin Karşılanması İle İlgili Rehber"' dökümanına ulaşmak için ise lütfen aşağıdaki linki tıklayınız.

http://obisis.erciyes.edu.tr/Files/Ogrenci_Genel_Saglik.pdf


JET KARTIMI NASIL KULLANACAĞIM



FEN BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ MEZUN DURUMUNDA OLAN ÖĞRENCİLERİNİN DİKKATİNE!

Yönetim Kurulu'ndan mezuniyet kararı çıkan öğrenciler;
Öğrenci Bilgi Sistemi'ne giriş yapıldıktan sonra "Tez Giriş" menüsünü kullanarak tezlerin PDF formatında sisteme yüklenmesi gerekmektedir. Bu işlemi gerçekleştirmeyen öğrencilere çıkış belgeleri verilmeyecektir.

Fen Bilimleri Enstitüsü Müdürlüğü


ÖĞRENCİLERİMİZİN DİKKATİNE


Daha fazla bilgi için : http://obisis.erciyes.edu.tr/Files/OGRYEMEK.doc

Öbisis Web Portalı Kullanım Kılavuzu

Öğrenci Bilgi Sistemi (Öbisis) Kullanım kılavuzunu okumak için tıklayınız.


 

Erciyes Üniversitesi e - Öğrenci Bilgi Sistemi © 1999-2016 Bilgi İşlem Daire Başkanlığı Yazılım Grubu